pondělí 4. ledna 2021

Dnes bych vám tu ráda představila miloučkou jednohubku, nový komiks od mé oblíbené autorky Debbie Tung. Od Debbie už mám přečtené dva komiksy - Ze života knihomolky a Introvertka v hlučném světě. Komiksy od Debbie jsou charakteristické tím, že pokud se považujete za introverta, což já rozhodně jsem, tak se v hodně situacích v knížkách najdete, a to mi připadá super.

Naše známá introvertka se vdala. Jak se jí daří zvládat soužití s blízkým člověkem? Co když je ten blízký až moc blízko? Pokračování komiksových memoárů Debbie Tung odhaluje, jak se introverti dokážou popasovat s tím, že do jejich bubliny vstoupí někdo druhý, ačkoli si ho sami vybrali a mají ho moc rádi. Deborah "Debbie" Tung je ilustrátorkou a tvůrkyní komiksů. Její komiksy vycházejí z každodenního života a z její lásky k čaji a ke knihám.

4⭐/5 ⭐

Knížky od Debbie jsou všechny moc milé a odrážejí realitu všedních dní nás introvertů. Knížku jsem dostala k vánocům od mého manžela, že prý se to hodí k situaci, že už jsem pět měsíců vdaná. Knížka se mi líbila, bylo to moc milé čtení, s pár situacemi, kdy jsem se v tom našla, jako už kolikrát ve všech jejích knížkách.

Knížka je plná milých ilustrací, které nejsou přeslazené, místy možná i až moc idylické, což jak všechny vdané paní vědí, že nejhorší je asi první rok manželství. Z knížky je ovšem vidět, že autorka zachytila šťastné období svého života a to i přesto, že manželství není vždy snadné. Líbilo se mi tohle možná o trošku více, než introvertka v hlučném světě, která byla o trošku temnější než tento díl.

Rozhodně bych jí ráda doporučila nejen všem novomanželům, ale i všem introvertům, milovníkům komiksů, a prostě všem lidem na zemi.

O autorce

Autorka žije v Birminghamu se svým manželem a svým malým synem. Živí se jako ilustrátorka, spisovatelka a programátorka. Má bakalářský titul v oboru módní design, magisterský titul v oblasti informatiky. Nejprve pracovala jako programátorka na plný úvazek, ale později se rozhodla pustit se do svých vlastních kreativních projektů. Tím si splnila svůj celoživotní sen o umělecké kariéře. Její tvorba je inspirovaná každodenním životem, osobními zkušenostmi a krásou obyčejných věcí na světě. Je také posedlá skicáři, psacími potřebami a čajem.