pondělí 30. prosince 2019

Recenze: Polibek v New Yorku (C. Rider)

Na knihu Polibek v New Yorku jsem narazila úplnou náhodou u nás v knihovně. Doufala jsem, že z ní načerpám nějakou tu vánoční atmosféru. Jak se mi to povedlo nebo nepovedlo se můžete dočíst v článku níže.

autor: Catherine Rider
nakladatelství: CooBoo
počet stran: 240
ISBN: 978-80-7544-424-0

Je Štědrý večer a my se s hlavní hrdinkou nalézáme na letišti J. F. Kennedyho v New Yorku. Charlotte už je zase sama. Po ročním vztahu dostala kopačky od svého přítele a nyní netouží po ničem jiném, než vrátit se domů, do Londýna. Její let byl ale zrušen a ona jen bezradně mačká poukaz na náhradní ubytování v hotelu. Může snad být Štědrý den ještě horší?
Anthony přijede na to samé letiště vyzvednout svou přítelkyni, ale ta se s ním bez nějakých cavyků před všemi cestujícími rozejde. Náhoda svede Anthonyho a Charlotte dohromady a tak dostane Charlotte nápad, proč by jí Anthony nemohl dělat průvodce po New Yorku, aspoň do doby než jí poletí další letadlo?

Stručný děj (pozor může obsahovat spojlery):

Charlotte je původně z Anglie a do New Yorku odjela na půl roku aby si vyzkoušela, zda se jí bude v New Yorku líbit než začne studovat na Kolumbijské univerzitě žurnalistiku. Během svého pobytu potká Colina, do kterého se zamiluje. Bohužel Colin to necítí stejně a když se má Charlotte vrátit na Vánoce domů, Colin se s ní rozejde. V den odletu se zkomplikuje naprosto všechno. Díky počasí jsou všechny lety zpožděné nebo zcela zrušené, včetně toho, kterým má odlétat Charlotte. Čirou náhodou na letišti potká Anthonyho, se kterým se také rozešla přítelkyně. Dají se do řeči a rozhodnou se, že začnou plnit kroky z knížky, která radí jak se vyrovnat s rozchodem. Během jedné noci zažijí spoustu věcí a spoustu dobrodružství, potkají spoustu lidí. Dokážou na konci knížky najít ztracenou lásku?

Hodnocení: 75 %

I když knížka neměla moc velké hodnocení, i tak jsem se do ní pustila. Byl to krásný příběh plný znovunalezení, lásky, odpuštění a pochopení. Taková krásná vánoční oddechovka. Příběh to byl sladký, sice trošku předvídatelný, ale to mu neubralo na kráse. Líbil se mi celkový nápad příběhu. Příští Vánoce se chystám určitě do dalších "Polibků" od této autorky.