sobota 11. ledna 2020

Recenze: Introvertka v hlučném světě (D. Tung)

Před časem jsem zveřejnila recenzi na titul Ze života knihomolky od Debie Tung. Byla jsem z ní tak nadšená (i když už asi nespadám do té věkové skupiny pro kterou je původně určena), že jsem si musela pořídit i další knihu od autorky, s názvem "Introvertka v hlučném světě" a musím hned na úvod říct, že jsem z ní byla stejně nadšená jako z té předchozí. Ale to předbíháme událostem.

autorka: Debbie Tung (pseunodym)
rok vydání: 2019
nakladatelství: Portál
počet stran: 184
ISBN: 978-80-262-1545-5

Anotace:

Když jsou vašimi nejlepšími přáteli knihy a vaše představa o báječném víkendu obnáší čtení, spoustu hrnků čaje a malování obrázků, to vše v duchu hesla: Lidem vstup zakázán, každé pozvání na večírek nebo do kiny představuje výzvu. Místy úsměvná, místy smutná kniha je otevřeným oknem do světa všech, kdo by svůj život nejraději strávili zalezlí pod dekou. Když ale jako Debbie zjistí, že kamarádit se s ostatními lidmi může být fajn, jejich život se rozjasní. Kniha rozhodně upoutá svým obsahem, ale také jedinečným zpracováním ilustrací. Debbie Tung je ve světě komiksu známou osobou.

Hodnocení: 95 %

Knížka zachycuje každodenní trable Debbie, která špatně navazuje vztahy s lidmi a s okolním světem, ale naštěstí má extrovertního partnera, který to vše obstará za ní. Kniha je moc hezky graficky zpracovaná a v některých komiksech jsem se i poznala, protože jsem v podstatě také introvert a můj partner je ten nejukázkovější extrovert co kdy chodil po téhle planetě. Knížka je vtipná, je báječná a krásně zpracovaná. Takže rozhodně doporučuji. Všem. Ne jen introvertům jako jsem já.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Recenze: Když se introvertka vdá - Debbie Tung

 Dnes bych vám tu ráda představila miloučkou jednohubku, nový komiks od mé oblíbené autorky Debbie Tung. Od Debbie už mám přečtené dva komik...