čtvrtek 23. dubna 2020

Květnová spisovatelská výzva

Tak jsem se rozhodla zúčastnit se květnové spisovatelské výzvy, kterou jsem si vymyslela. Když by někdo chtěl se zúčastnit se mnou tak určitě můžete. Budu ráda, pokud mi sem budete dávat svoje výtvory.

Zde přináším třicet témat:

  1. Co dělám pro rozvoj svojí kreativity a co hodlám pro to udělat letos?
  2. Co jsem rád/a dělal/a jako dítě, co bylo mé vysněné povolání?
  3. 10 věcí, které mám na sobě rád/a. 
  4. Napiš cokoliv co se ti honí hlavou. Piš 10-20 minut bez vyrušení. Neohlížej se na gramatiku. 
  5. Co zajímavého jsem se naučil/a v roce 2020?
  6. 10 věcí za které jsem vděčný/á?
  7. V jaké oblasti bych měl/a zlepšit svou disciplínu. Co pro to můžu udělat?
  8. Co je mou největší předností? Kdy mi tato vlastnost pomohla?
  9. Co je mou největší slabinou? Kdy mi tato skutečnost zlomila vaz?
  10. Napiš dopis svému o 5 let staršímu já. Popiš své sny, naděje, strachy, rady, prostě cokoliv co tě napadne. 
  11. Jaká událost tě v životě nejvíce změnila a jak?
  12. Kdybys měl/a příležitost vybral/a by sis kuráž nebo snadné splnění úkolu?
  13. Co dnes opravdu stojí za to?
  14. Zamysli se nad svými dlouhodobými a nedávnými úspěchy.
  15. Popiš své poprvé - pusa, den ve škole, láska, výlet do zahraničí, ... Vyber si jedno téma a to dopodrobna popiš. 
  16. Co je právě teď na tvém životě skvělého?
  17. Jak pečuješ o své tělo a mysl?
  18. Jakých věcí bys byl/a ochotná se vzdát pro dosažení úspěchu/větší dobro lidstva/...?
  19. Popiš jeden krátkodobý cíl u kterého jsi si jistý/á, že ho letos uskutečníš?
  20. Dokonči větu: Cítím se nejvíce ... a) sebejistý/á když, b) krásný/á když, c) pod napětím, když, d) inspirovaný/á když, e) naživu když
  21. Jak definujete úspěch
  22. Kdyby jsi měl/a pracovat pouze 2 hodiny týdně na svých projektech na co by ses zaměřil/a?
  23. Stvoř své nejlepší imaginární já. Jaký člověk by jsi byl/a?
  24. Na jakou laskavost co vám prokázal jiný člověk nikdy nezapomenete?
  25. Když bys dělal/a to co děláš každý den, kde bys byl/a za rok/5 let?
  26. Jak se cítím když ráno vstávám? Jak se dívám na nový den?
  27. Jaké jsou způsoby jak můžu být dnes o něco milejší než obvykle?
  28. Myslíš si, že jsi víc spontánní nebo radši plánující? Co bys byl/a radši a proč?
  29. Co je tvá nejoblíbenější vzpomínka a proč?
  30. Jak se ti tato výzva líbila? Co ti přinesla nového? Objevil/a jsi díky ní něco zajímavého?
Tak, doufám, že se vám témata líbí, že se zapojíte a objevíte své spisovatelské já, nebo rozvinete své stávající schopnosti. Budu se těšit na vaše výtvory.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Recenze: Když se introvertka vdá - Debbie Tung

 Dnes bych vám tu ráda představila miloučkou jednohubku, nový komiks od mé oblíbené autorky Debbie Tung. Od Debbie už mám přečtené dva komik...