středa 29. dubna 2020

Měsíční přečteno: Duben

Rozhodla jsem se tu každý měsíc napsat takové malé shrnutí toho, co jsem za daný měsíc přečetla za knížky, samozřejmě doplněné fotkami a krátkými popiskami a na konci každého článku bych ráda přidala krátký plán na další měsíc.

1. přečteno: Jodi Picoult: Je to i můj život
Tato knížka vypráví o rodině Fitzgeraldových, které postihla hrozná tragédie. Jejich dvouletá dcera Kate onemocněla vzácným druhem leukémie. Bohužel její prognóza není vůbec dobrá a tak se její rodiče rozhodnou pořídit jí, i jejímu staršímu bratru Jessemu dalšího, geneticky dokonale shodného sourozence, sestru Annu.
Od narození Anna podstupuje různé lékařské zákroky, které mají jediný cíl a účel. Zachránit její sestru, uzdravit jí a prodloužit její život. Jenže Anně už dochází trpělivost a už dál nechce být rozebírána na kousky pro svou sestru, a tak se rozhodne podat na své rodiče žalobu. A jak to celé dopadne?



2. přečteno: Kasie West: P. S.: Líbíš se mi
Druhá moje přečtená knížka vypráví o mladičké Lily, která nikam moc nezapadá. Hlavně ve škole si připadá jako ten největší outsider. Jednoho dne na zcela nudné hodině chemie načmárá na lavici pár slov ze své oblíbené písničky. Druhý den najde na svém místě pokračování, které tam někdo dopsal. A tak si s neznámým začne dopisovat. Postupně se do tajemného mladíka začne zamilovávat. Zjistí nakonec kdo jí píše všechny ty řádky, které jí den co den zpříjemňují hodiny chemie a vždycky jí vykouzlí úsměv na tváři.


3. přečteno: Anastázie Zachardová: Přeživší
Třetí knížkou je knížka, kterou jsem dostala v rámci spolupráce s nakladatelstvím Backstage Books. Jedná se o nedokončenou knížku od mladé nadějné autorky. Tento příběh pojednává o Klaudii, díky které se ocitáme v Praze roku 2120. Praha je pod nadvládou strašlivých Živlů, které terorizují město. Jednoho dne potká tajemného Tomáše, který jistojistě skrývá nějaké tajemství. Ale jaké? Možná to bude nakonec to nejhroznější tajemství, jaké si Klaudie dokáže představit.



4. přečteno: J. K. Rowling: Harry Potter a Ohnivý Pohár
Čtvrtou přečtenou knížkou je čtvrtý díl Harryho Pottera. Tuto knížku a vlastně i celou sérii asi ani nemusím představovat. Jedná se o díl, kdy se Harry Potter, díky intrikám zloduchů dostane jako soutěžící do Poháru Tří Kouzelníků. Síly temnot však nabývají na síle a nic už nebude jako bývalo dřív. Jedná se o můj re-reading už asi po sto páté.



Tak. To by bylo. Vím, že spousta čtenářů má lepší skóre co se týká počtu přečtených knížek za měsíc, ale já si radši knížku dobře vychutnám, než abych jí jen tak prolítla.

A teď mé čtecí plány na květen. Rozhodně bych chtěla dočíst Zlodějský tanec od autorky M. E. Pearson, dále jsem rozečetla Dívku se žirafím krkem od Corinne Hoffman a také pátý díl Harryho Pottera. Dále je v plánu Artemis Fowl a možná také Námluvy s kocourem. Ale to se uvidí. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Recenze: Když se introvertka vdá - Debbie Tung

 Dnes bych vám tu ráda představila miloučkou jednohubku, nový komiks od mé oblíbené autorky Debbie Tung. Od Debbie už mám přečtené dva komik...